lb fr pt en de
Laudato Si’-Woche 2020: Die ganze Welt im Zeichen der Solidarität  
16. Mai 2020

„Week for Future“ & „Laudato Si’-Woch“

Mit Solidarität und Engagement auf den „Schrei der Erde und der Armen“ reagieren

Während der weltwäiter „Week for Future“ vum 20. bis 27. September 2019 hunn europawäit Klimaaktioune stattfonnt. Zu Lëtzebuerg waren och etlech Aktiounen (Klimamarsch de 27. September, Konferenzen asw). Dobäi huet och d’kathoulesch Kierch a „Justice et Paix“ mat Acteure vun der Zivilgesellschaft am Kader vun „votum klima“ zesummegeschafft.

Am Geescht vun der Enzyklika „Laudato St’“ vum Poopst Franziskus an och am Sënn vun der gemeinsamer Deklaratioun vun 2018 vun de Bëschofskonferenzen zur Klimagerechtegkeet huet d’Lëtzebuerger Kierch landeswäit um 27. September en Zeeche gesat:

  • Als symboleschen Opruff fir méi Klimaschutz a Klimagerechtegkeet goufen de 27. September ëm 17.00 Auer d’Kiercheklacken uechter d’Land laude gelooss.
  • Och beim Klimamarsch an der Stad war et en bewegenden Moment, wéi op der Place Clairefontaine bei der Kundgebung all Leit muksmäuschensstill waren, wéi d’Klacke vun der Kathedral 5 Minutte gelaut hunn.

„Alles ist miteinander verbunden“ – In diesen Wochen haben wir dies auf eine dramatische Art und Weise in der aktuellen COVID-19 Krise erlebt. Dieser Leitspruch der Laudato Si’ Woche 2020 trifft auch auf die ökologische Krise zu und ruft uns alle auf, mit Solidarität und Engagement auf den „Schrei der Erde und der Armen“ zu reagieren. 2020 ist der fünfte Jahrestag der Enzyklika von Papst Franziskus, der uns mit dieser Laudato Si’ Woche zum Aufau einer gerechten und nachhaltigen Welt einlädt.

Jean-Louis Zeien, erzbischöflicher Delegierte für nachhaltige Entwicklung

 
Ä e r z b i s t u m    L ë t z e b u e r g   .   A r c h e v ê c h é   d e   L u x e m b o u r g    .   
YouTube
SoundCloud
Twitter
Instagram
Facebook
Flickr
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement
5 avenue Marie-Thérèse
Bâtiment H, 1er Étage
L-2132 Luxembourg
+352 44 74 34 01
com cathol.lu